تبلیغات غیر موثر 1

این روزها رسانه ها مشحون از  تبلیغاتی است که غیر از کسب بهره برای تبلیغات کننده سود دیگری ندارد .

برای مثال مثلاً درتلویزیون تبلیغاتی را دیده ام که جامعه هدفش فردی نیست که در خانه از محل کارش خسته در کنار خانواده است .



نمی دانم باید به هر وسیله و جایی تبلیغات کنند؟
تبلیغات خوبست ولی باید جامعه هدف تشخیص داده شود و بدانیم مخاطب ما کیست؟ آیا ابزاری که فقط در ساختمان سازی کاربرد دارد بدرد خانم خانه دار یا مردی که از محل کارش به خانه برگزشته تا در کنار خانواده خستگی روزانه از تن بدر کند می خورد ؟
یا نوعی بسیار نازل ار تبلیغات را دیده ام . محصولی تبلیغ می شود که من مخاطب ، هنوز در هیچ مکان فروش مثل سوپر مارکت ها و... ندیده ام ! .
خب هزینه کردن برای محصولی که احتمالاً سیستم توزیع و فروشی ضعبفی دارد به چکار  می آید؟
من که بیننده این تبلیغ هستم در اولین مراجعه به سوپر تقاضای این محصول را می نمایم و بمن گفته می شود ندارم و نمی  آید .
خب شرکت تولیدکننه مطمئناً مشتریی که می توانسته خریدار محصول باشد را احتمالاً برای همیشه از دست داده .
....

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.